پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118520
يکي از جعبه‌هاي سياه ايران ??? بازخواني شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1937

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس آخوندي‌ در بازديد از مصدومان سانحه ايران ??? ‌سخنان مصدومان را در مورد نحوه وقوع حادثه و وضعيت درمان آنها شنيد و در تماس تلفني با وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي خواستار رسيدگي بيشتر به حادثه‌ديدگان شد.

وي بيان کرد: با وزير بهداشت تلفني گفت‌‌و‌گو کردم و قرار شد، معاون وزير براي پيگيري درمان مصدومان سانحه هواپيما مأمور شود و تمام جزئيات درماني را کنترل و مورد رسيدگي قرار دهد.

آخوندي‌ با اشاره به اينکه کميته بررسي سوانح در حال پيگيري علل حادثه است، يادآور شد: يکي از جعبه‌هاي سياه هواپيما بازخواني شده است که اطلاع رساني آن بر عهده کميته سوانح است.

وي‌ تاکيد کرد: تمام اطلاعات مورد برسي سانحه هواپيما در اختيار مردم قرار مي‌گيرد و گفته‌ام کارشناسان مسئول براي رسيدگي محدوديتي ندارند و به هر سندي دسترسي خواهند داشت و براي مصاحبه به هرکسي مي‌توانند رجوع کنند.

آخوندي‌ در پاسخ به پرسشي درباره تعليق مسافرگيري ??? دستگاه اتوبوس اسکانيا گفت: کميسيون ايمني راه‌ها مرتب در وزارت راه و شهرسازي برگزار مي‌شود و در اين کميسيون بحث خودرو‌ها، رانندگان، رفتارهاي پرخطر و ديگر موارد موثر در ايمني مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد و کميسيون مسئوليت زيادي را در اين زمينه دارد.

وي اضافه کرد: با توجه به ايجاد حساسيت نسبت به اتوبوس اسکانيا کميسيون ايمني راه ها مقرر کرد براي ارتقاي ايمني تردد شرکت سازنده اسکانيا در ايران تمام اتوبوس هاي اين شرکت را فراخوان و مورد بازرسي فني و مطابقت با استاندارد هاي کارخانه قرار دهد و شرکت موظف به برطرف کردن آنها باشد.

آخوندي گفت: در فراخوان اوليه مشخص شد که ??? دستگاه اتوبوس اسکانيا مطابق استانداردهاي شرکت سازنده دستکاري شده‌اند که کارت هوشمند اين اتوبوس ها به حالت تعليق درآمده است، تا وقتي که نتوانند گواهي استاندارد را بگيرند حق جا‌به‌جايي مسافر را نخواهند داشت.

مرجع : مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html